Beetroot Red Color/estratto/colore rossu beet/betanina
U culore rossu di u beetroot, chì hè ancu chjamatu u culore rossu di u beetroot, hè ottenutu da l'estrazione da a barbabietola. U prucessu di pruduzzione di culore in forma di polvere implica a lixiviazione, a separazione, a cuncentrazione è l'asciugatura per ottene un pruduttu raffinatu. U cumpunente principalu hè a betanina, u pruduttu hè u liquidu purpura-rossu o in polvere, facilmente solubile in acqua, è pocu in suluzione etanolu.
Un culore naturali cù un culore luminoso, una bona forza di tintura, una solidità di a luce scarsa resistenza termale, è l'influenza di l'attività di l'umidità. Per mantene u culore viola è a stabilità di a tonalità, hè impurtante di mantene i livelli di PH trà 4.0 à 6.0 in cundizioni aquosa. Luce, ossigenu, ioni di metalli, etc. ponu prumove a so degradazione. L'attività di l'umidità hà influinzatu assai in l'stabilità di u culore di bietola, è a so stabilità cresce cù a diminuzione di l'attività di umidità. L'acidu ascorbic hà un certu effettu protettivu nantu à a betalain.
I culori di betalain mostranu una potente attività antioxidante, antiinflamatoria è chemio-preventiva in vitro è in vivo. Betanin hà funzioni protettive antiinflamatorii è epatiche in e cellule umane. Stu compostu pò modulà i viaghji di trasduzione di signali mediati da redox implicati in risposti di inflammazioni in cellule endoteliali cultivate è hà ancu mostratu effetti antiproliferativi nantu à e linee di cellule tumorali umane. In e linee di cellule epatiche umane sane è tumorali, cuntrola i livelli di mRNA è di prutezione di enzimi disintossicanti / antiossidanti, esercendu effetti hepatoprotettivi è anticarcinogeni.
Perchè hè tuttu naturali è benefica per u corpu, hè comunmente utilizatu com'è colorante in diversi alimenti, prudutti di salute, cusmetichi, droghe, etc.
Aspittemu di stabilisce una cooperazione più stretta cun voi è lasciamu travaglià inseme per un futuru megliu.



